God kväll :)

Hade en jätte trevlig kväll hemma hos Jen, hon bjöd på supert god Kycklinggryta, Tack Gumman.
Desserten jag hade med mig var med uppskattad.
Vi drack gott åt gott och hade det alldeles förträffligt. Saknat våra små pingelkvällar med lite vin och massor med skratt.
Vi blev ganska många, det var jag och Jen, Gunsan, Jocke, Elvira, Felle, och Snuffe bus.
Jens kattor fick på moppo av Otto :P dom ville bestämma men det gillade inte Otto alls (Jockes hund)
Det snöade ganska kraftigt när jag skulle hem, men Natti var söt och gick och mötte mig så jag hade sällskap hem... tråkigt att gå den vägen sent på natten själv.
Har lite bilder från kvällen.
Idag har det varit lugna gatan med soffmys framför brasan och filmtittande :)
Vad hittade ni på denna snöiga söndag?
Nu blir det te och lite mer film!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Annika

VIlken film blir det?

Bara så man vet om den är sevärd eller inte!

2010-01-06 @ 22:20:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0