Förväntan

Vad har ni för förväntningar på 
Jag har funderat fram och tillbaka lite på vad man ska sätta för mål, jag brukar aldrig berätta om min mål för någon, utan de bara till för mig.
Då är det bara mig själv jag gör besviken om jag skulle misslyckas.
Mitt främsta mål 2009 var att få rätsida på min allergi, som visade sig att det var ingen allergi. Utan det var cystor!
Men det är behandlat och jag mår fint fint!
Ett annat mål jag hade 2009 var att jag skulle försöka säga snälla saker till mina vänner och visa hur mycket de betyder för mig, jag hoppas att jag lyckats med det!
Något annat som jag ALLTID har som mål är att säga; Jag älskar dig till mina barn och till Chris så ofta jag bara kan!
Vad sätter ni upp för mål?
Eller ni struntar kanske i det och tar det som det kommer?
Dagen har varit mysig annars, Chris och Andreas var och jagade i morse, svin kallt... jag sov till 10-tiden sååå skönt, men kom ju väldigt sent i säng på natten (3,30)
Jag hade hunnit äta frukost framför brasan innan de kom hem.
Och en stund efter vaknade Jasmine och Mickis.
Håkan ramlade in på en kopp kaffe... härligt! Saknat honom! Kul han dyker upp igen bara sådär :))
Efter jag duschat lg jag och kelade med katten och vaknade av att Chris undrade om vi skulle fixa lite midda! Jag som aldrig brukar somna bara så där...hehe.
Det blev vildsvinsgryta till middag idag... och det uppskattades massvis av alla. Har aldrig sätt någon tjej äta så mycket som Mickis gjorde idag :)) Och blev imponerad att Jasmine åt morötterna..hon som inte tyckte om morötter...hihi.
Natalie och Jasmine chockade oss alla genom att ta om :P... Mickis är ju tokig i kött, och sås och brukar ta mer än en portion... men inte de andra två!
Känns tråkigt att dom ska åka i morgon, men det får vi ta då...
Nu ska jag med krypa ner och sova, alla andra har redan gått och lagt sig.
Iofs ska vi ju upp tidigt, men jag brukar ju inte sova så mycket!
.

Kommentarer
Postat av: Annika

Förväntningarna på år 2010 är bl.a. att Mini ska komma ifrån sitt jobb och att vi ska ut och resa minst en gång i år!

2010-01-03 @ 01:12:10
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Godmorgon, har inte hunnit tänka på mina mål, ska sätta mig ner och skriva upp lite annat som kommer och hända år 2010. Men alltid tänker man nu ska jag börja träna ordentligt, man gör de och sen blir de lite sämre. Men nu ska jag de.haha, Kram Anna

2010-01-03 @ 06:31:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0