God morgon världen!

Läste på Aftonbladet att om man drack mycket kaffe så var risken för diabetes mindre... så drick mer än 5 koppar så halveras risken!
Läs här!

Äter du blåbär så får du plattare mage! Kolla här!
Och är du glad så lever du längre! Läs mer här!
Och om du slår dig så gör det mindre ont om du svär! Kolla!
Tror ni på alla studier dom gör? Ska vi tro på såna saker?
Jag tror faktiskt det ligger mycket i det... i alla fall om man är glad eller svär!! *Ler*
Sen visar det sig ju att kaffe är farligt  i en undersökning, tomater i en annan osv... och i nästa är det bra!?
Ät all mat med måtta så tror jag det är helt ok!
Vad gör vi åt kylan :S Det ska bara bli kallare och kallare!
Och idag ska det snöa :( och sen bara bli kallare!
På Söndag har dom lovat 15 minusgrader här ...bläää!
Hade vi vara skapta för för kallt väder hade vi varit födda med PÄLS!
Men nu en dusch och 5 lager kläder! För jag ska ut i Kylan... Hua!
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de finns för mycket råd, lev här och nu säger jag bara och ett leende på läpparna.

Ja man är dum som duschar på morgonen innan man ska ut, men de är ett måste för mig :) Nu ska jag ut, ciao! Anna

2010-01-27 @ 06:39:09
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annelie



Mmmmm,, jag såg oxå detta igår detta med kaffet.

Hmm.. finns väl risk att jag får diabetes då,, dels är jag såppas överviktig, mina föräldrar har det och sen så dricker jag inte alls kaffe.

Jag är en thé-oman.. :o/



Brr.. prata inte om kylan ni har.

Jag tycker det räcker gött o väl med nollan och snövirvlet vi har här nere.

suck, vill ju ha vår NU



Ha en underbar "lill-lörda".. // Kram Annelie

2010-01-27 @ 09:21:57
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Annika

Håller med dig om allt du skrev (även om jag har väldigt håriga armar och kanske är född för ett kallare klimat) :)

Kramis

2010-01-27 @ 20:26:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0