Har ni städat bort den???

Julen alltså?
Jag håller på!
Jag brukar göra det nyårsdagen men lite svårt när barnen var här, vi har ju ett väldigt litet hus...60m² så då kan man inte ställa allt på ända!
Så det fick bli idag istället!
Skönt när allt kommer bort och jag som är lite fanatisk när det gäller städning har ju fått ge mig till tåls...hihi.
Gillar ju lyfta på varje pinal när jag dammsugar och torkar golv och det har fått va.
Men men, har börjat lära mig att det inte är hela världen om det är uppställt!
Men jag trivs bäst när allt finns på sin plats och är bort plockat och snyggt!
Har man ett så litet hus som vi har så ser det väldigt uppställt ut bara någon liten grej ligger framme :)
Funderar på möblera om lite med, får väl se vad jag gör... älskar ju fixa och dona, och bara flytta några saker gör ju att allt ser nytt ut...hihi.
Vill ha en ny soffa, men inte hittar vi någon vi vill ha :(
Men nu är det slut på pausen och jag ska fortsätta dra i dukar och plocka tomtar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ann

Nop, här är det '13:de Knut då åker julen ut'



;-)

2010-01-04 @ 13:27:25
Postat av: ullciana

Ja, jag vill oxå ha julen kvar så länge som möjligt!! Min utebelysning kan vara kvar till februari -Mars!! Sån är jag.

Kram Ulla o Misipis

2010-01-04 @ 17:33:05
URL: http://misipis.blogg.se/
Postat av: Annika

Julen är borta härifrån... fanns inte så mycket att städa eftersom vi inte hade så mycket julpynt uppe!

Kramis

2010-01-04 @ 22:11:19
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

Näpp inte har ja de men ska göra de kanse,,,,imorn uton ljuen i fönstern,,, är såå mysigt,,,

KRAM!

2010-01-07 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0