Jisses vad trött man kan vara...

Måste lova mig själv att komma i säng innan midnatt idag, är ju trött så jag håller på att gå åt idag!
Men somnade iofs sent i går, inte så konstigt :)
Jag är så glad och stolt över Chris! Efter hårt pluggande så tog han sitt körkort igår :)
Han lånade Em's bil och var ute och körde rundor ...haha. Överraskade lite folk :P
Jag var och handlade efter jobbet, och när jag kom hem så kom Chris strax därefter.
Vi bestämde att vi skulle ut och äta för att fira körkortet.
Efter vi varit och ätit så tog vi en tur hem till Jen och hennes familj och drack te, Bosse och Åsa var där med, kul :)
Jen flyttar in i stora ugglehuset som varit uthyrt sedan dom bodde på Dominikanska republiken, hon var så glad att äntligen få tillgång till sitt hus.
Och Gunsan och Jocke blir officiellt sambos nu med :) Så de flyttar med för fullt!
Så vi har massor att fira :)
Men nu är det bara ut och leta efter en bil. Vi får väl se vad vi kan hitta.
Vi ska låna Em's bil nästa vecka när hon är och åker skidor... men den är ju inte så tillförlitlig :) Men den rullar.
Men nu är det dags för duschen och sen jobb!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men så trevligt då hoppas jag han håller sitt löfte till Jasmine och kommer på hennes födelsedag!

Jag räknar med att han samlar ihop sin trevliga släkt själv denna gången och firar henne.

2010-01-14 @ 09:10:05
Postat av: Maya

Ulrika, tycker du ska ringa Chris och prata med honom om du nu har en massa åsikter och låt bli min blogg! Ingen har LOVAT någon något!

2010-01-14 @ 12:50:31
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vet du det kommer hans ord ur din mun?

2010-01-14 @ 14:27:18
Postat av: Maya

Nej, men sitter man och pratar om något så kan det ju va så att är man uppmärksam och lyssnar så hör man med... eller?

Men för att klar göra en sak för dig så har jag och Chris diskuterat att vi ska åka upp, men inte när... beror på många faktorer.

Men framförallt allt kanske man ska ha en bil med så man kan köra...lite svårt annars!

Men det var Jasmine väl införstådd med!

2010-01-14 @ 14:49:37
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Ejris

weeeeeeeee STORT grattis till att Chris tog Lappen=)))))) KRAM

2010-01-14 @ 15:12:49
Postat av: Eva

Det luktar svikenet och avundsjuka och svartsjuka. Varför skriva bittra och tråkiga kommentarer?



Grattis till Chris - fira ordentligt!



Kram Eva

2010-01-14 @ 20:13:40
Postat av: Annika

Bloggfejd! Bara ge dom!

Kramis

2010-01-14 @ 22:43:40
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis och hälsa! hoppas ni får tag på bil nu.

Tråkigt med henne som måste gnälla på allt, dom personerna mår piss.

Ha en bra kväll i allafall! Kram Anna

2010-01-15 @ 19:28:36
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0