Kristianstad Arena

.
Ser fram emot Arenan dom håller på att bygga i Stan (Kristianstad)
Ska bli spännande att kunna se konserter på ett bra ställe!
Det finns bilder och webb sändning från Byggplatsen. (klicka bara på loggan där uppe)
Invigningen ska bli i oktober i år 2010
Något program har jag inte hittat än, men det kommer säkert!
Spännande ska det bli i alla fall!
Gillar ni se se sport & Musik Live?
Jag gillar det skarpt! Älskar känslan när man ser det live, man lever sig in i det på ett helt annat sett än på tv!
Förutom när det gäller Hockey...haha... jag kan bli helt uppslukat vid tv:en, men jag är ingen idrottsnörd, inte min sambo heller så det är typ när Sverige spelar man fastnar.
Det enda arrangemang jag vet vi ska ha där med säkerhet är Handbolls VM 2011 
.

Kommentarer
Postat av: Annika

Aaaa va roligt!

Hoppas att det blir stora artister också och inte bara "lokalt"

Kramis

2010-01-25 @ 15:40:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Felicia<3

SV: jo jag klippte mig idag:D<3

2010-01-25 @ 18:57:34
URL: http://felitio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0