Ledig fredag :)

Haft en härlig dag, jag och Natti tog en runda på stan, blev lite inköp av födelsedagspresenter och lite andra grejor! Natalie och jag var och käkade på Brödboden innan hon träffade Jenny.
Var så längesedan vi var där. Var riktigt trevligt att få ha Natti för mig själv några timmar... hon har ju aldrig "tid" annars :) Men är ju så när man är i tonåren.

Hittade även en present till Natti när hon gått för att träffa sin väninna Jenny.
Och den mest perfekta presenten till Em som ska på skidresa...hoppas hon blir glad :P
Sen hittade jag perfekta inneskor/mockasiner/raggsockor... eller vad vi nu ska kalla dem till mig :)
Så härliga att lufsa runt med när man är frusen :P
Var även och shoppade ett skinnfodral till IPhonen :) så man inte repar den ...tihi.
Köpte även lite nytt L300 till mig på Apoteket...älskar verkligen deras fuktighetskräm och tvättkräm :)
Har ju fått en ny portfölj med :) Gillar den skarpt :P 
Nu har vi ätit en Indisk kycklingrätt, jätte gott (recept kommer i morgon).. men nu är det dags för soffan, en Irish coffee och film.
Så jag kan lova att jag är sååå nöjd med dagen :) Hoppas er dag med varit bra?
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Jo da,, fick ta på tratten igår för hon kom åt såret!!! har blött lite men det e bättre ida!!

Mumsig midda men stark förstår ja!! Kram hörs imorn!!!!! Ny bild me tratt på profilen,,,, hehe

2010-01-16 @ 12:16:36
Postat av: Annika

Mysigt med fika på stan!

Vi gör det för sällan!

Massor av kramar!

2010-01-16 @ 12:33:13
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0