Meny vecka 3

Varför ska det alltid va så svårt att komma på bra god snabb lättlagad mat!?
Jag vill inte äta halvfabrikat, inte snabbmat och definitivt inte micromat!
Jag vill ha vällagad mat som går snabbt att göra...
.
Måndag:Fläskkotlett med aprikossås
Tisdag:Fisk med bacon och paprika
Onsdag:Kyckling- och majssoppa
Torsdag:Ostfylld frukostkorv med bacon.
Fredag:Fräsch och lättlagad pasta med kyckling.
Lördag: Stekt fläskytterfilé ala Nettan
Söndag:Mustig lasagne med bacon
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vad sägs om denna menyn?

Kommentarer
Postat av: Eva

Fast jag precis har ätit, så blir jag hungrig igen!!



Kram Eva

2010-01-17 @ 20:33:51
URL: http://www.enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Kicka

lasagnen låter gott,, recpet?? i för sig låter de gott alltihopa!!

Kram

2010-01-18 @ 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0