Så var det måndag igen...

.
Är det bara jag som tycker veckorna rinner iväg?
Finns så mycket man vill göra men man kan knappt få plats med allt för tiden räcker inte till!
Nu är det vecka 4... jisses!
Tyckte precis det var innan jul... men en sak är säkert, jag vill ha vår! Är så trött på snön som begränsar en att göra vad man vill (svårt att plantera och så i rabatterna!) Hihihi!
Och nu har dom lovat mer snö... och kallare! Idag minus åtta grader..låter det bra? Nääää...och på i morgon elva minus! Och SNÖ!
Jahopp... mer att skotta!
Hoppas SMHI har fel!
Men nu är det dags att fixa till sig och åka till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! Jag hoppas verkligen SMHI har fel, vi har ju en bit till flygplatsen på lördag så de blir till och starta hemifrån tidigare, kl.2.30 kanske på natten, hur fråsch kommer man och vara när man kommer fram :) Ha en bra dag! kram Anna

2010-01-25 @ 07:25:22
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Vi får nog ta de som de kommer!!!

Längtar efter mera sol o värme,, i lördags va de riktigt varmt i solen!!! Till o med Mollan satt ute med mig o solade sig!!! De kommer ska du se!! Bättre med lite vinter så allt kan vila ordentligt!!! Vi Nallar me hehe,,,,

Kramen

2010-01-25 @ 07:44:48
Postat av: Annika

Det får banne mig inte komma mer snö nu... blir tokig då :)

Kramis

2010-01-25 @ 15:50:10
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0