Sååå nöjd med helgen :)

Även om jag var förkyld som en gnu så slapp jag i alla fall feber i helgen :)
Vilade mesta dels av lördagen... vill ju va frisk och kry så jag kan jobba i morgon :)
Men fick tips av min kollega Kim, drick lite whiskey det tar död på bakterierna, nån whiskey blev det inte men väl ett gott rött Chilenskt vin som jag delade med Jenny, hon och Anton kom ner en runda på lördagkvällen.
Hon behöver helt klart lite sällskap och paus i skurande och flyttande :)
Chris kom precis innan de dök upp :) så nöjd med sin Dovhjort :) Jätte grattis! ♥
Vi hade en avkopplande kväll ihop, massor snack och väldigt djupa diskussioner i mellanåt lite vin och snacks.
Tack Jen & Anton för ni kom och förgyllde vår kväll! ♥
Idag har det varit en skön dag, inte lika kallt som det var när Jenny och Anton gav sig hemåt i går, 16 minus!
Tempen har legat vid 2-3 minus idag :)) helt klart på rätt håll... men det har snöat!..bläää!
Men Chris är väldigt nöjd med denna söndag, 2 rådjur blev det när han var och jagade :)
I morgon måste jag sticka och se om jag kan få tag i en ny hallmatta, allt blir ju dygsurt när man ställer blöta skor på de, Em hade köpt någon bra sort med gummerad baksida som man kan ha vis slask och snö väder... en sån vill jag med ha :)
Har i alla fall fixat lite här hemma idag och bakat (rulltårta) och lagat en god söndagsmiddag :)
Riktigt gott, trodde Natti skulle äta så hon sprängde sig :)) Exotiskfläskytterfilé ... MUMS!
Men nu ska jag skutta in i duschen sen i säng... jobbedag i morgon!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: johanna

alltid varit fanatisk i rosa! fråga mamma:D

2010-01-31 @ 22:01:09
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sicken go helg du haft!!! Krya på dig o ha en go jobbarvecka!!

2010-01-31 @ 22:03:41
Postat av: Suza

Åhh vad tråkigt att vara sjuk.Hoppas att du har blivit bättre.Håller med din kollega ang. whiskeyn.För det första är det "mumma" och ibland hjälper det faktiskt mot halsont och förkylning.Krya på dig!

/Suza

2010-01-31 @ 22:46:22
URL: http://suza.blogg.se/
Postat av: Sari

uppdatering krävs;o)

2010-04-03 @ 14:21:09
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0