Woohoo... Fredag igen!

Härligt att snart är det helg! Och det är ju lika med ledighet!
Idag blir det som vanligt jobb, men det intressanta är ju att någon fyller år :)
Inlägg om det kommer snart!
Så vi ska alltså på kalas! Ska bli så mysigt, saknar Em massor!
Måste se om vi inte kan hitta på något snart!
Underbara väninnan Linda kommer på Lördag *hoppas på sol*
Vill ut och promenera vid havet, leta vår tecken så som vintergäck och snödroppar och annat härligt.
Men nu ska jag fixa lite till sen är det jobba som gäller!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ja sista dagen innan helgen :) förresten artikeln du la ut har jag fått av dig tidigare o den är jätte intressant, den ska jag ta med mig i mitt yrke :) Sen vet jag inte om du missat att jag ställde en fråga i min blog om det där när o vart och om jag är bjuden :)



Kram

2010-03-26 @ 07:10:04
URL: http://www.rothvoss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0