Bara en dag till...



Trött av tokstress på jobbet eller borde säga kaos... allt ska hända på en och samma gång, och så bråk med dottern! Usch säger jag bara! Tonåringar!
Men bara en dag till sen ledig två eller arbetslös vill säga... hoppas vi kan gå upp i arbetstid igen snart!

Men en sak är säker, det är riktig höst nu, brasan sprakar och jag njuter av att bara inne :)

Hann i alla fall klippa luggen idag efter jobbet och inhandlade ett par svarta handskar, nice... varma fingrar när man cyklar :)
Fast i morgon tänker jag åka bil *Ler* kan ju prova dem ändå...

Emily och Marcus landade i går kväll svensk tid i Kap staden. Allt hade gått bra.

Hoppas på lite mail från henne, men något hade hänt med Sannas dator så vi får väl se!

På torsdag ska jag bjuda Janne på lunch, ska bli mysigt, tänkte tillaga något smarrigt men inte bestämt mig än för vad!
Vi får väl se!
Men nu, hänga tvätt och sen ducsha och natti natti... jag är helt slut!
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: mamma millan

Hej goa Maya!

tack för din hälsnig o dina värmande ord! Betyder sååå mycket!!

Nu har det lagt sig lite..trist är det..men men...ganska naiv om man tror gott om alla här i cybern...men man vill ju gärna det!



gillar att kika in till din glada blogg med...så tråkigt med sambons x...måste ju alltids va nån som stör sig!!



kap staden..så härligt för dem!! såg du vart hos the dentist..usch o blä säger jag bara!!gillat inte tandläkaren.



Kram till dig♥

2009-09-30 @ 09:03:26
URL: http://mammamillan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0