Rainy day ~ Regning dag

I need a new mascara, but I don't know which brand I should choose this time.

I have used this before

Lancôme

L'Oréal

Kanebo


Which brand do you or your girlfriend prefer? I know you are a couple of guy that's read my blog.

I know it's an industrialized country problem... but I need some help.


Today the rain is pouring down here... it' sucks!

I want sun even if I can't sun bath.

I just listen to the radio, and the promised beautiful weather this afternoon, so keep your fingers crossed!


Jag behöver en ny mascara, men jag kan inte bestämma mig för vilket märke jag ska välja.

Jag har använt mig av dessa innan.

Lancôme

L'Oréal

Kanebo


Vilket märke föredrar du eller flickvännen? Jag vet ju att det är några killar som läser min blogg!

Jaja, jag vet att detta är ett I- lands problem. Men jag behöver hjälp.


I dag  öser regnet ner här.. Skit väder!

Jag vill ha sol även om jag inte kan sola.

Lyssnade just på radion och dom lovade att det skulle klarna upp och bli fint i eftermiddag, så håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0