Härlig söndag!

Det har varit en jätte härlig söndag, varit ute och gått vid havet... äntligen börjar sanden kika fram under snön :)
På tiden tycker jag, det har varit sol och så skönt! I just love it! Våren ÄR på väg... även om det är lite trögt!
Där jag brukar promenera var avstängt för skjutning... bäst att hålla sig undan. *ler*
Till och med hemma på tomten har snön lyckats smälta på ett fåtal ställe.
Sen har vi haft Harpers Island Maraton och käkat Tacos :)
Så det har verkligen varit en myssöndag!
Kommande vecka ska Natti till provtagningen igen... men först till läkaren på måndag, vi var där i fredags och kollade blodsocker och han var lite bekymrad, så hon ska lämna fler prover.. blodsockret var perfekt :) 4,8!
men hon dricker hela tiden så det kunde vara annat som spökar!
Så läkarbesök och labb på måndag så får vi se vad dom säger.
Avslutar med några strand bilder!
Ha en underbar kväll!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå vackra bilder!

Harpers Island... vi tyckte den var sevärd, vad tycker ni?

2010-03-08 @ 10:37:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Maya!



Bilderna är vackra sommar som vinter, jättefint!

Nu droppar det iallafall lite från taket, hör jag när jag sitter här. Snart har vi sol och värme som tinar upp våra sinnen och gör oss piggare och gladare. Jag ser fram emot det.



Ha en underbar dag!

Kram till dig från mig.



2010-03-08 @ 11:25:04
Postat av: Kicki mamma/moster

Åh vilka härliga strand bilder! Har du nära till havet? Lite avundsjuk blir jag!

2010-03-08 @ 11:38:04
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Kicka

OOO vad ja får hem längtan,, Hav,, strand,,,CAPECOD!! hehe,,,,,, Harpers Island,,,, ska se om inte johanna har den,,,,så man kommer ifatt,,,my kinda series men inte gubbens,,,,

KRAM!!

2010-03-09 @ 07:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0