Helt färdig :P


Jisses, jag är mer dör än levande, vi har grävt upp hur mycket som helst och flyttat men det ska jag fotografera i morgon hur det blev...
Men jag har planterat de nya perennerna jag köpt... planterat om våra övervintrande växter... Fixat husvagnen, och nu är maten i ugnen, vitlöksspäckad vildsvinsstek.
Är vrålhungrig!

Vi har haft fint besök med :P Håkan kom ner en runda... har saknat honom... men även Putte och Eva... men nu nalkas våren och då börjar vi ses igen..haha.

Ska sätta mig och planera in lite träffar sen, Lotta & Olivia ska komma hit, och Chris åka till Matti och Bert :P
Sen en kväll ska vi bjuda ner Eva och Putte... Håkan ska med planeras in en date med ... Wiro ville med gärna komma...och en  tjejträff ...
På torsdag ska vi på make up party hos Lena, Mary Kay... dom ska lägga make up på oss :P ska bli kul.

Men nu ska jag fixa sista på maten och sen fixa naglarna...ja jag vet.. jag är Nagelacks beroende...*Ler*

Och sen ska vi invänta killarna.. ska bli så härligt att ha dem här :D *Glad*

Här kommer några trädgårdsbilder!













Ha en underbar kväll!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: angelica

åhh...kommer killarna idag?? va mysigt

2009-04-04 @ 20:00:41
Postat av: Maya

Jag det ska bli jätte mysigt, Chris pratade just med Simon dom var i Hässleholm och skulle just av tåget så snart är dom här :P

2009-04-04 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0