Dags att jobba igen!



Hua vad jag är trött idag, kunde inte somna igår!
Gillar inte sova själv, älskar ju ligga tätt intill min darling!
Tittat på klockan varje timme ända tills 4 sen somnade jag och vakande att klockan ringde! 
Ja,  mycket jag har sovit ...NOT,  ca 1 timme riktigt, men jag har säkert slummrat lite mellan tagen innan.
Så ikväll blir det att handla mat, sen hem äta och förmodligen kommer jag stupa i säng sedan.

Hoppas Chris skjuter något i dag ... inte blivit någon bock än!
Och förresten... Jag är fortfarande rökfri ...Woohooo!
Nu dags att duscha... sen jobba, Tjingeling!


 


Kommentarer
Postat av: pauline

kunde inte heller sova igår.

ha en bra dag idag :)

2009-08-19 @ 06:45:41
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Kicka

har inte blivit någon bock här heller,,,, Men de ger sig inte så lätt!!

Kramen

2009-08-19 @ 08:11:16
Postat av: Anonym

svar: spruträdd så de var sprutorna och alla dessa prover och stick som var jobbigast.

de tog bort lite ben på benet som skavde mot varan, så de hyvlade bort spå de bliev bra och sådant.

operera mig imorse, var på sjukhuset sen innan 8 imorse o fick åka hem vid 5 någon gång. lång tid men de var de värt.

lite lullig än sen narkosen men smärtsillande börjar gå ur nu känner ja.



man ska göra som du säger, vara avslappnad:)

tack så mkt för stödet:)

kramar pauline

2009-08-19 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0