Ännu en mörk kall morgon!

Och kallare ska det bli säger dom som vet, snö hade varit nice så det blir lite ljusare.
Idag är det som vanligt, jobb, lite inköp av julklappar, kolla om jag hittar en ute belysning till gran och en elvisp!
Men nu är det dags att duscha och fixa sig ... frukost redan avklarad :)
Och jag har fått några mail såg jag så här på morgonkvisten, det är några som undrar vem monstret är, DET är Chris mammas moster som tror sig veta allt om mig och speciellt om Chris.
Om jag säger så här! JAG har aldrig mött denna peson, men blivit påhoppad av henne under några år nu, pga av jag träffade Chris och han flyttade ihop med mig!
Chris har inte träffat henne på många år ska tilläggas så hon vet inte mycket om honom hur han är idag.
Jag tänker inte lägga ner mer energi på den människan, jag vill inte ha med henne att göra, och det är tydligen ingen i släkten som vill, på grund av att hon lägger sig i sånt hon inte har med att göra!


Men nog om henne, jag tänker ignorera henne tills den dagen hon har något vettig att komma med och inte bara intriger!
Ha en underbar dag! För det ska jag ha!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Monstret!

DET VAR EN SNYGG GENERALISERING AV MIN PERSON! Maya!! TROR DU VERKLIGEN, PÅ ALLT DU HÖR? FRÅN SLÄKTEN?(NEGATIVT) JAG VILL ICKE VETA AV DEM!! JAG HAR KONTAKT MED MIN VERKLIGA SLÄKT!! I ANDRA STÄDER! ANGÅENDE CHRISTIAN: JAG HAR VARIT BARNVAKT, FISKEKOMPIS + LÄTTA-HJÄRTAT-VÄN, Till HONOM! ! LÅT CHRISTIAN HA SIN EGEN ÅSIKT OM MIG!DU VET INTE MYCKET DU! JAG HAR MÅNGA POSITIVA EGENSKAPER! TRO MIG!

2009-12-08 @ 07:02:29
Postat av: MONSTRET!

VAD BRA! TJINGELING!!

2009-12-08 @ 07:15:49
Postat av: Maya

Tro mig när jag säger Annica att HAN har sagt vad han tycker och tänker om dig! Du har inte träffat honom på många år och den person du kände är kanske inte den samma nu, även om du inte kan ändra dig så kan andra göra det, dom blir vuxna och slutar lägga sig andras business!

Och om du har så många positiva egenskaper, hur kan det då va att dina egna barn inte ens vill ha med idg att göra! Och du kan ju skriva vad du heter istället... så löjligt att kalla sig Monstert, men det bevisar ju ännu mer hur du är som person!

2009-12-08 @ 07:16:40
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hej där

Ja så det kan va. Lägg energi på det som betyder något. Om det finns folk som inte har annat att göra än att SKRIKA ut sina åsikter om saker eller människor de antagligen inte vet ett skvatt om förutom via hörsägen istället för att skaffa sig en egen mening och uppfattning genom att träffa de personerna. Jag har själv vissa som gör på det sättet uttrycker sig om saker som de tror sig veta trots att de ej träffat mig eller ens sett var och hur jag bor. Jag lägger ingen energi på dessa och jag hoppas du inte heller gör det. Det finns ett par fina termer inom både det sociologiska och psykologiska för dessa människor och deras beteende och det ä nog mest synd om de själva som behöver detta för att göda deras livsglädje. Så håll ditt huvud högt.



Good enough är faktiskt tillräckligt



KRAM Kenneth

2009-12-08 @ 07:30:33
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Anna

Åhhh tänk att det finns så många avundsjuka människor, lev er egna liv o bry er inte om andra.

Hoppas du får en bra dag, men Monstret har väl redan förstört början av dagen. Ta hand om dig! Kram

2009-12-08 @ 07:32:55
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Maya

Tack Kenneth,

Du känner mig och du vet att jag är en stark kvinna som vågar stå för mina åsikter och struntar i vad andra tycker!

Jag är stolt över den person jag är efter allt jag gått igenom!

Och INGEN ska någonsin få sättas sig på mig igen!



2009-12-08 @ 07:34:21
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag kan bara bekräfta att Annica länge har roat sig med att snacka skit om folk och allra mest sin egen släkt, men har man inget liv så måste man ju lägga sig i andras. Bry er inte om henne så får vi hoppas att hon lägger ner snart. Kram på er!

2009-12-08 @ 07:36:42
Postat av: Maya

Anna, det krävs mer än så för att förstöra min dag!

Annica är bara avundsjuk på Chris och min kärlek till varann, vår lycka!

Men ni kan läsa vad den bittra människa skriver i sin blogg här, http://urverkligheten.blogg.se/

Inte många positiva saker.

2009-12-08 @ 07:37:00
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Maya

Tack Catharina,

Jätte kram till dig, hoppas bebis magen mår fint!

2009-12-08 @ 07:38:22
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Monstret

Lilla Catharina!! Sopa Framför EGEN Dörr!! Tips från mig! VAD VET DU om mitt LIV?

2009-12-08 @ 13:22:33
Postat av: Anonym

Lilla Catharina!! Sopa Framför EGEN Dörr!! Tips från mig! VAD VET DU om mitt LIV?

2009-12-08 @ 13:23:25
Postat av: Madame X

Öppet brev till Monstret alias Annica



Blev lite nyfiken på vilka dina egenskaper du hade som var så bra....enligt dig, för enligt mig och resten av släkten är du en falsk människa som utnyttjar folk(tjänster o gentjänster), manipulerar folk, intrigerar ordentligt vilket märks både på din blogg och här på Marianns..

Du är en lat person som gömmer dig bakom alla dessa sjukdomar som både finns o inte finns.



Du har knappt några vänner pga att du avverkar dom 1 efter 1, osams med dom flesta vänner pga bagateller.På din blogg pratar du illa om både din son, dotter, ex-man ja dom flesta faktiskt.

Om man är som du 62 år så borde man ju veta bättre..eller???



Du skriver att du inte är bitter men det är ju just vad du är. Om man ex baktalar sin ex-man är man bitter, om man pratar skit om folk både till höger o vänster så straffar det sig till sist och i ditt fall har det nog redan gjort det eftersom varken släkten eller övriga nyköping vill veta av dig.Tur du har din kompis ulrika!!. Leka barn leka bäst.



tjing tjing

2009-12-08 @ 14:32:38
Postat av: Kicka

OM MONSTRET ändå fattade hur LÖJLIG hon låter??

Kära Maya tur att du o Chris har varandra,, ni är gjorde för varandra!!! KRAM!!! och CHEERS FOR REAL LOVE!!!! MWAHH på er båda!!!

2009-12-10 @ 07:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0