Botten förkyld!

Jisses vad förkyld man kan bli! Snorig och dan :(
Men men det ger väl med sig förr eller senare...
Chris, Andreas och jasmin har spelat kort... fråga mig inte vem som vann... hihihi! Men låda höll dom *Ler*
Sen tittade jag, Chris, Jasmine och Andreas på del två av Camilla Läckbergs Stenhuggaren. Den var helt ok.
Natti och Mickis har spelat guitar hero, Singstar och ritat ute hos henne. Mickis bestämde att hon skulle minsann sova hos Natti...haha... dom e bara för söta!
Nu har alla borstat tänderna och det är dags att sova, bara jag som är uppe... och det är inte frivilligt, funderar på att sitta upp och sova så jag kan andas :(
Nu ska jag fixa te med honung och försöka kurera mig.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va jobbigt, själv har jag inte heller varit hundra bra, igår var de soffan o datan hela dagen lång. Idag blir det jobb halva dagen och sen så får jag vila em. Krya på dig nu! Kram Anna

2009-12-27 @ 06:19:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Din stackare!

Jag hade en näsa som en kran igår... snorig som tusan och halsont. Lite bättre idag men jag är fortfarande väldigt förkyld!

2009-12-27 @ 16:13:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0