Lördag, ledig och hängig!

God morgon!
Ute är det 6 minus grader och det snöar :)
Uppe andra vändan nu, först när jag vaknade vid 6 så var jag uppe en runda men bara för att inse att sängen kallade på mig igen.
Så tillbaka till bingen och lite mer sömn.
Vaknade 8 och var det bättre? Svar NEJ! Skallebank utan dess like. Iofs känner jag mig inte lika frysen och snuvig och hoppas på att det gett med sig!
Så nu blir det kaffe och en stund på soffan ihop med en film.
Håller tummarna att koffeinet ska rätta till huvudvärken.
Har ju en ganska full planerad dag framför mig.
Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hallå Ekenässjön här.

-17 grader kallt,lagom med snö. Vill helst stanna inomhus. Jag hade också huvudvärk idag när jag vaknade,men gick över med en tablett och en kopp kaffe. Har tänkt fixa de sista julklapparna idag plus lite städning.

Jag önskar dig en skön dag, hoppas du känner dig bättre.

KramiZ

2009-12-19 @ 09:01:09
Postat av: Kicka

Hej gums!!! Gubben stack iväg för en timme sen för att jaga!! Kommer vid midda,, ska ev flytta ut båten till Ön där de jagar!! <Om inte viken har fruset såklart!! Har ont i skallen ja me,, kaffe ska hjälpa säger dem,,, gick bra med mollan igår fick antibiotika,, får vi se hur de blir om 10 dagar. ha en trevlig helg!!! KRAM!

2009-12-19 @ 09:32:30
Postat av: Krizza

-17 grader. Kallt, vitt, vindstilla och klart. :)

2009-12-19 @ 13:15:05
URL: http://ladymystery.blogg.se/
Postat av: Annika

Aaaa hoppas du kryar på dig fort som tusan!

2009-12-19 @ 15:56:03
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0