Ny dag nya utmaningar!

Går dagarna inte lite väl snabbt? Gårdagen gick alldeles för fort, tycker jag hinner inte riktigt med!
Kan berätta att filmen Flickan som lekte med elden var jätte bra.
Jag tyckte denna var bättre än den första, Män som hata kvinnor.
Vad tyckte ni?
Vad tittar ni på om ni får välja film, jag är ju ganska så mycket allätare!
Men tittar INTE på skräckfilm, tycker det inte är något att se!
Jahopp, dags att göra vid sig och ge sig till jobbet... snart är det FREDAG! Längtar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! hann inte se filmen igår, de är verkligen kul o höra att man tycker så olika om filmen, min dottra tyckte också andra var bättre. Ska bli spännande och se. Sen gillar ju jag kärleksfilmer :) Ha en bra dag! KRAM Annna

2009-12-03 @ 06:05:35
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ska bli spännande att se flickan som lekte med elden nu i helgen. :) Jag har hört att många tyckte att tvåan var en blek uppföljare till ettan. Men jag bildar min egen uppfattning nu till helgen. :)



Jag är en allätare, men är den en genre som jag har lite svårt för så är det sci-fi som handlar om rymden... Har lite svårt för rymdfilmer. Om det inte är Luc Besson's 5:e elementet förstås. Men Besson är ju ett geni... Ingen film går att jämföra med Leon.

En annan favorit är Tim Burton med filmer som:

Nightmare before christmas, Sleepy Hollow, Corpse bride och Kalle och chokladfabriken. :)



Men jag är ju en sucker för skräck också. :D



Hoppas du haft en bra vecka hittills!



Kram

2009-12-03 @ 18:55:12
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0