Onsdag...redan!

Oj vad dagarna flyger iväg.
Men var är snön?? Ligger lite här och var fläckvis! Men jag vill ha snöööööööööö!
Vackert vitt gnistrande kristaller som faller ljuvligt ner från himlen!
Jag vill att julkänslan ska infinna sig ordentligt!
Men vi kan va utan alla olyckor som kommer med snön, usch, blir mörkrädd när jag bara öppnar tidningarna och ser alla bilar som ligger kors och tvärs.
varför kör man inte försiktigare när det är halt?
Och sätt på vinterdäck gott folk!
Läste att allvädersdäcken inte alls är lika bra!
Läste något lite kul, att folk blir störda av sina grannars juldekorationer på husen, kan iofs förstå det när det blir i häftigaste laget och när allt blinkar :)
Men annars är det väl bara lite kul? eller?
Gillar ni det? Har ni dekorationer på era hus?
Vet ni?!... idag är det ett år sedan skalvet skakade oss! Snacka om att tiden flyger.
Tycker inte alls att det var längesedan!
Idag är det julklapps shopping som gäller efter jobbet.
Har några grejor kvar!
Ha en underbar dag!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske stör om folk sätter upp så det lyser in igenom sovrumsfönstret, alla bor inte i hus.

2009-12-16 @ 08:27:55
Postat av: Maya

Ellinor? Är det du som är Anonym idag med :) ramlar ditt namn och mail bort?



Till Anonym, skriv gärna ditt namn och mail och om du har någon blogg vi kan hälsa på :)

SV:

Men kan man inte bara rulla ner persiennen då?

Så blir man ju inte störd när man ska sova, gissar att det är så du tänker.

Men jag är uppvuxen och har bott större delena av mitt liv i Lägenhet och aldrig blivit störd, tycker mest det är lite kul.

Och tycker det stör inte så mycket för så nära brukar inte fönsterna vara varann.



Men jag är en person som försöker se allt positivt, och ser det glada, mysiga och roliga i det.

Och alla är vi olika.

Men mig stör det inte.

Blinkade ljus kan jag va utan, för jag tänker på alla med epilepsi och att det kan ju utlösa ett anfall.



2009-12-16 @ 08:42:32
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, visst är det trist med olyckorna som följer. Häromdagen blev en av Stefans arbetskamrater påkörd. Han dog... :-(

2009-12-16 @ 08:42:49
Postat av: Kicka

Vill också ha mera,, men de ha lovat till >Jul ska de va vit!!!!! vi får leva på hoppet sa loppan!!!!!!

2009-12-16 @ 08:49:41
Postat av: Annika

Är det verkligen ett år sedan??? Oj vad tiden har gått fort!

Vi har inget julpynt alls uppe på huset!

Kramis

2009-12-16 @ 10:10:32
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0