Sov morgon! Gó Middag...eller nått!

Det spelades GH för glatta livet i går…jag har inte testat än…hihi. Blir väl fast!

Isen blev det trots allt en runda hem till Gunsan, där blev det glöggmys. Vi hade Anton med oss dit, Jen hade ju oturen att bli påbackad här utanför, och som inte det var nog så hyresgästerna som hyr hennes hus strular och allt är upp och ner! Jag hoppas hon får ett mycket bättre 2010!

 

Sen tittade jag Och Jasmine klart på Glee, den var en ganska söt serie.

Efter det gjorde jag och Jasmine manikyr, hon hade ju önskat sig nagelsaker så dom skulle ju testas.

Det blev jätte fint. Hjälpte henne att få på såna där små nagel stickers, vilket pilljobb.

Vi kom sent i säng allihop, Mickis och Jasmine ville sova hos Natti i hennes hus, tror klockan var över 1 innan dom hade ätit nattmacka, borstat tänder, sprungit in och ut för dom glömt saker…hihi.

Tror Natti somnade först av de tre!

 

Missy blev så glad när Sicko gick med husse ut i husvagnen för att sova …hon gillar inte hundar alls, kryper längst in under sängen och är där till Sicko går ut.

 

Har fått önskemål om olika desserter på mailen, ska se vad jag kan hitta. Några ska önskemål ska jag säkert kunna uppfylla :)

Jag och Mickis har bestämt vad vi ska ha i alla fall till Nyårsafton! Men det är hemligt än :)))

Nu ska det bakas pannkakor till Brunch sen väckas barn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka supergoda recept du lagt in, du kanväl öppna ett fik eller en restaurang,, helt otroligt. Ska bestämma mig för någe till nyår :) Kram Anna

2009-12-29 @ 18:23:09
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0