Vilken dag!

Hujedamig! 13 minusgrader *Brrr* fryser som bara den, är livrädd att ryggen ska knacka ihop nu innan jul, är skit försiktig!
Annars mår jag prima :P Förkylningen är puts borta :)
Har ni med kallt? Idag har det inte snöat men dom har ju lovat mer så vi får väl se, ska bli mildare i morgon men det tror jag på när jag ser det.
Har varit flitig, tvättat, fixat sista sillen och storhandlat!
Så nu är jag ganska slut!
Funderar att inta soffan och se ett avsnitt av Glee, en tjej rekommenderade denna serie så jag får väl kolla om det är något bra.
Någon som sett den?
Ska i alla fall bli skönt att vara ledig i morgon, men en runda på stan ska jag allt, behöver hitta en liten sak till en kär vän och sen en juldagspresent till Em och Macce (ska dit på Juldagen om vi inte är insnöade ...tihi.)
Sofie vill att vi ska ut på juldagen får väl se om man känner för det, dom vill till stan för Clabbe spelar där, men Klubb Martin & Martin har ju lite här nere med på Åhus Strand. jaja... vem behöver bestämma sig nu? Inte jag, kanske blir en sen mysig kväll hos Em & Macce och det är trevligare än att dra ut på någon klubb.
Men nu... soffläge :P och sen sängen!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Har faktiskt inte sett den serien men väntar på recension så man vet om den är sevärd!

2009-12-21 @ 23:44:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

Godmorgon, Ekenässjön här. Idag är det inte så kallt här heller, bara 10 minus. Lite mildare får det bli men helst inte plusgrader. Här börjar det bli färdigt, imorgon kommer två av pojkarna hem för att fira jul. Den tredje bor bara en 1,5 mil härifrån. Han kommer idag och tar en fika när han slutar jobbet.

Jag har inte sett den serien, är ingen tv-tittare, jag sitter hellre vid datorn.

Ha en bra dag.

KramiZ ♥

2009-12-22 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0