Behöver drinktips

I fredags var vi och shoppade lite nytt på systembolaget... i går provsmakade vi det... ja inte allt men en del.
Och nu måste jag hitta lite drinktips :P
För det va inte något som jag tyckte var gott att dricka som det är...
Vi köpte lite olika spännande saker...Rose vin som det är väldigt längesedan jag drack.
Vi valde ett som heter  Altosur Malbec Rose ska bli spännande att smaka.
Vi köpte en favorit.. Ägglikör är sååå gott. och Wild Africa är perfekt till desserten och kaffet. Precis som Dooleys
Men sen hittade vi två sorter som ingen av oss smakat,  Hypnotic  med en smak av Passion.
och Pinsang Ambon med smak av lime och viol.
Men ingen av dem föll mig i smaken som de är så nu är det drink recept som gäller.
Väldigt läckra färger på dem :P
Så har ni något bra förslag så dela gärna med er det till mig.

Önskar alla en skön söndag!
Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror lakrits som ozzo funkar bra m viol.



Hoppas allt är bra annars.

KRAM

Linda

2009-03-29 @ 17:33:43
URL: http://lillapluffs.blogg.se/
Postat av: Ann

Norsk fjällbäck



Aquavit

Roses Lime

Sprite

garnera med hjortron



Utmärkt som bål, välkomstdrink! Livsfarlig :-D

2009-08-25 @ 08:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0