Ems bil eller vad som är kvar av den :(

Usch denna dagen har varit jobbig, tänkt på min lilla tös hela dagen.
Vet ju vad hon går igenom, choken, smärtan och allt annat som händer runt om kring... hjälplösheten som man känner.
Allt blir så ohyggligt jobbigt när det börjar sjunka in!
Igår när vi körde från sjukhuset så körde vi bort om dit dom bogseras Em's bil... usch, jag ryser vid tanken...

Helt sjukt när man ser den... är så glad att hon inte skadades mer.
  



Inga roliga bilder...

Älskar dig Em och hoppas du mår lite bättre!
Puss Mamma

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ja du den bilen såg inte rolig ut och din Em måste ha haft änglavakt... Hoppas hon tar sig igenom det hela...



Häsla henne

2009-03-25 @ 22:41:44
URL: http://www.theforgottensouls.se/
Postat av: Anita

Usch...tur att man vet att det gick som det gick.

Hoppas nu hon kyar på sig och slipper nackskador.

För de är inte roliga alls, jag vet ju hur det kan gå efter en olycka och det är inget som jag önskar någon.



Kram

2009-03-26 @ 08:34:14
Postat av: angelica

usch usch usch, tur hon klarade sig

2009-03-26 @ 21:44:22
Postat av: Linda

Illa tilltygad bil...

2009-03-27 @ 16:24:12
URL: http://lillapluffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0