Funderingar...


Förälskad... varför tycker då folk det är konstigt att man inte bråkar???
 
Min sambo och jag bråkar aldrig...eller väldigt sällan i alla fall.. jag tror det är 2ggr på 5 år som vi har bråkat!

Hmm....Iofs får man aldrig ha makeup sex.....men what the heck! Vi har det så underbart ändå...


Blir lite förundrad faktiskt på de som lägger energi på att bråka! När det finns så mycket andra och bättre saker att lägga energin på!

Kärlek handlar väl inte om bråk, utan om passion, ömhet, närhet och omtanke. Och om vänskap som är väldigt viktigt för mig, min sambo är min bästa vän. Visst har jag tjejer som är mina vänner, ett par som står mig riktigt nära tom.

Men jag har blivit bränd så många ggr av tjejer som jag trott var mina vänner. Men det är en annan historia.


Men min mest förtrogna är min stora kärlek. Vi delar allt glädje, sorg, oro ... men framför allt omtanke gentemot varann.

Jag är nog mer förälskad i min sambo nu, än när vi träffades, först är det mer som passion, nu är det kärlek! Gör nästan ont i mig när jag tänker på hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig.




Håll kärleken vid liv, det är det som gör livet värt att leva!


Kommentarer
Postat av: nallemamma

OOOOOO vet du jag e nog mer förälskad i min gubbe me än innan,,, OOO LÖÖÖV e underbart

Kramen på dig o gubben

2009-03-24 @ 07:13:23
Postat av: Malin

Hej hej! Förstår vad du menar! Ni är så söta! Ha en bra tisdag! Kram Malin

2009-03-24 @ 08:36:05
Postat av: Linda

Vad fint du skriver!!

Hoppas allt är bra med dig idag.

KRAM

Linda

2009-03-24 @ 10:15:39
URL: http://lillapluffs.blogg.se/
Postat av: Angel

Hejsan Vännen, tack för trevligt samtal innan idag. Jo, här är min designerblogg http://anscreation.blogspot.com/ Sen denna ersätter mitt space http://guardianangel4all.blogspot.com/ Varmt välkommen in och kika, sen kan du vara med och tävla om en vacker ring, egen design, tävlingsregler står i bloggen min och tävlingen pågår tom 10 April, så kom inom och var med, du kanske drar hem vinsten. Ringen är i nickelfritt så klart.



Vi hörs snarten, skickar positiva tankar och så till dottern din, ska tänka på hennes tillfrisknande vännen och tänder ett ljus här och lämnar famnen full av kramar till er.



Adress och annat skickar jag till din mail som överrenskommet. Ha det bäst hjärtat, var rädd om dig!



Kram Angel

2009-03-26 @ 00:16:19
URL: http://anscreation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0