I Want.... Jag vill ha!


I want a new couch, but god what difficult it is to decide on the type, color and design ...* sigh  *

Maybe something like this ... or this ...
Then it is the color, I like red ... but might tire quickly of such a strong color? White? Gets dirty quickly ... black? NAA ugly ... Fabric or leather sofa? hmm ... probably fabric, feels like it appeals to me more.

Then, it is like some new pillows, maybe a plaid, and maybe some other things?

I may probably think for a while ... look in any interior design magazines and furniture catalogs ... hihi.

Think I should take a trip to some furniture stores and try some different sofas ... get some feel for what I want!


But now, I will watch hockey and eat fruit salad and ice cream ... Yummy!





Jag vill ha en ny soffa, men gud vad svårt det är att bestämma sig för vilken typ, färg och utförande... *Suck*

Kanske något som den här...  eller denna...
Sen är det ju färgen, jag gillar rött... men kankse man tröttnar fort? Vitt? Blir smutsigt fort... svart? Nää fult ... Tyg eller skinnsoffa? hmm.. får nog bli tyg, känns som det tilltalar mig mer.

Sen när man byter soffa så vill man ju ha lite till den, kuddar, pläd och kanske lite annat smått och gott?

Detta tåls att tänka på. Bläddrar i heminredningstidningar och kataloger... hihi.

Tror jag ska ta en tur till några möbelvaruhus och provsitta några olika... få lite känsla för vad jag vill ha!


Men nu ska jag titta på hockey och äta fruktsallad och glass ...mums!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

jag vill också ha en ny soffa :)

2009-05-03 @ 21:51:40
URL: http://kenrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0