Our garden - Vår trädgård

Here is some pictures from our garden.
Everything is start to blossom, it's very early!
   
Tulips- Tulpaner               Daylilies-Dagliljor
 
Forget-me-not -Förgärmigej  
 
Polygonatum humile-Smårams

Flowerbed- Rabatt

I have no what this is! - Ingen aning vad dessa heter
 
Daylilies-Dagliljor           Lilac - Syren
 
Blueberrys- Blåbär          Forsythia


Small flowerbed with Lupins- Liten rabatt med Lupiner

Flowering Red Currant - Blommande röda vinbär.

Sådär.. lite bilder från trädgården!
Ha en skön kväll! Nu ska jag titta på mer Hockey!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ingrid Nilsson

Visst är det härligt att påta i trädgården!!! Jag har inte fått tid över att åka till handelsträdgården än, är egentligen tur. Kan inte låta bli att köpa några nya sorter, och när jag kommer hem vet jag inte var jag skall plantera dem. Oj, så många gånger jag flyttat runt de stackars blommorna.... men det är ju en del av tjusningen.

Skön fortsättning på dej, din "lilla mullvad" :-)

2009-05-13 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0