Underbara lördagsmorgon



Vaknade till ett helt tyst hus....och jag har sovit sååå gott och länge *Ler*
Mysigt komma upp och inte katten jagar en när man kommer ut i köket...haha... Chris var ju redan iväg, han, Magnus och Viktor är och jagar och skulle tro dom snart kommer igen.
Hoppas på en gås eller två... fått tips på recept av Kicka.

Så nu sitter jag med lite kaffe här och funderar lite vad jag ska göra först idag.
Har några små saker som ska tas hand om och så det vanliga... tvätt *suck*

Ska äta middag tidigt idag är det tänkt, ska på mingelaprty ikväll klockan 19 och sen blir det nog en tur på stan att svänga de lurviga.

Finns ju inte så många roliga ställe i denna staden att gå ut på, men jag gillar i alla fall Harry's en mysig pub.
Får väl se hur det blir. Chill out är ett av de få dans ställena, saknar faktiskt Köpenhamn. När jag bodde i Malmö vart det oftast dit man åkte. Massor med ställe och roligt folk.

Men men, man har inte roligare än man gör sig och jag brukar alltid ha väldigt kul.
Som utlovat ska jag lägga in ett par recept idag, men det blir lite senare :)
Nu ska det ätas en god frukost med ägg och yoggi och kaffe :))

    Tjingeling





Kommentarer
Postat av: Annika

Mingelparty... det låterr riktigt mysigt!

Hoppas att det kommer bilder från kvällen :)

Kram

2009-11-15 @ 14:44:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0