God morgon ...du härliga fredag!





Idag hoppas jag på en lugn och skön dag! Hann med så mycket på jobbet i går, *Glad* hoppas det flyter på lika bra idag.

Hade en väldigt trevlig fika med Sofie! Gumman...Jag håller tummarna för dig på Tisdag!
På lördag är det en spcielldag, inte bara tjejträff *Ler*
Men idag kommer Wiro... ska bli sååå kul att hinna umgås i kväll har massor med "catching up! to do"

Kom även på en sak... varför har vi inte engångskläder??? Hade varit så skönt... sa jag att jag är trött på att tvätta???

Men nu, dags för jobb!
Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! bra förslag med engångskläder, för man undrar ju var all tvätt kommer ifrån. Jag kommer snart ta fram 3 tvättunnor för jag tänker inte tvätta själv jämnt, ledsnat. Gnäll, gnäll :)Ha en bra helg du med! Kram Anna

2009-10-09 @ 06:57:11
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Du är inte ensam o vara trött på o tvätta,, men tänk vilken sopberg de blir!!! USCH!!

2009-10-09 @ 07:46:04
Postat av: Veronica

ha en skön fred.kramar

2009-10-09 @ 09:09:07
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0