Tossig tös!



Skrattade som bara den åt Natalie, lite stressad för hon skulle hem en runda till sin pappa och han stod och väntade på henne, och hon lite nyfiken som hon är dök ut i köket och kollade vad jag höll på att laga till middag ... Jag stod just då och skivade ingefära, som doftar så otroligt gott så jag satte fram det till hennes näsa...mmmm.. sa hon går det att äta? Jag fortfarandes hackandes av andra saker svarar bara mmm... och då kommer ett vrål... Hon hade tagit en tugga av ingefäran... hahahaha... liiite starkt :)
Jaja, nu vet hon hur det smakar rått med *Ler*

Idag blir det hemmalagad "kinamat" på falukorv, god och smakrik rätt.
Till den gjorde jag Coleslaw, sååå gott!


Annars har vi haft en kanon dag jag och Natalie, varit vid stranden och sen varit i byn och handlat... cyklat en mil ungefär i detta underbara väder som varit! Härligt!


Nu funderar jag starkt på tända brasan och lite levande ljus och bara mysa i soffa.
Har varit en fantastiskt mysig dag.

Och Tack alla för omtankarna, och jag kommer inte publicera något ni inte vill! Helt ok att skriva att ni inte vill att jag lägger ut inlägget för då gör jag inte det!
Men jag är jätte glad att få höra era åsikter och tar gärna emot era tips.
Skriv gärna er mailadress så kan jag svara där om ni inte vill att det hamnar här i bland kommentarerna.
 
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: My

Svar : det var så lite så :P haha kejs sån bra :D

2009-09-21 @ 22:21:36
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: mamma millan

Hallojs!!!

så kul du länkar til mig o gillar receptet!! Såg att jag glömt skriva en sak bara...att man ska röra i sockret med, efter man silat drycken!!...

tossiga mig!! så din dotter har smakat rå ingefära...härligt!!!;))

maten lät ju kanon go annars!!MUUUUMS



Ha en fin vecka ☺

Kramisar ♥ Millis

2009-09-21 @ 22:25:52
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Kicka

Maten lät underbart!!

recept please!!!

Mina kommentarer får gärna vara med!!

jag bryr mig inte vem som läser hehhee!!

KRAMEN

2009-09-22 @ 08:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0