God morgon!

Idag är det torsdag och en dag närmare fredagsmys och Chris 35-års dag :))
Dagen kommer säkert gå i en rasande takt, har massor på jobbet som ska fixas, men känns skönt att man börjar få struktur på grejerna igen.
Läste på  att som ska bygga nya hus i stan...
Kan inte riktigt få till vart de tänker lägga dem, tycker det är trångt som det är där!
Men de ser trevliga ut!
.
Bild lånad av Kristianstadsbladet

Husen är som högst åtta våningar.
Lägenheterna kommer företrädesvis att vara 2:or och 3:or, med möjlighet att göras om till 3:or och 4:or.
Samtliga kommer att ha utsikt mot och ljusinsläpp från tre väderstreck, vilket ska vara möjligt att ta del av redan vid entrén till lägenheten.
Visst låter det fint!?
Sen ska dom ligga vid Findlandshuset! Vid Tivoliparken!
Men jag begriper i var! För där är ju hur mycket hus som helst redan!
Jaja... ska bli spännande att se!
Men nu ska jag se till att komma iväg till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftiga hus! har ni planer på o flytta? fast ni bor väl ganska så mysigt redan. Ha en bra dag! Kramis

2010-02-11 @ 06:42:36
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Oj det hade jag ingen aning om!

Kramis

2010-02-11 @ 09:25:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Så har jag också funderat när jag hört att det ska byggas lite här och där i kommunen. Men jösses hur ska dom få plats - och så blir man så förvånad när slutresultatet står där.



Kram Eva

2010-02-11 @ 16:18:48
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0