Idag...

Har vi firat min yngsta dotter med tårta och paket!
Hon fick en tröja, Bh & Trosor och parfym av oss! Hon var jätte nöjd!
Av sin pappa fick hon 6 stycken nagellack :) Snygga färger!
Av sin pojkvän fick hon ett halsband, jätte fint!
Vi ska ha lite kalas på söndag för henne. Men först ska vi fira min syster som med fyller år på Söndag!
Tur vi bor så nära så gästerna har gångavstånd :))
Hela 17 år fyller Natalie :) Blivit en stor tjej ..hehe.
Tycker inte alls det är längesedan hon var en baby :)
Fast hon är lika busig som innan *Ler*
I går när hon skottade tak ihop med Chris kasade hon av taket och rätt ner i snön! Tur hon landade mjukt!
Idag har hon varit med mig på jobbet och assisterat mig :) Hon fick pyssla lite med administration och det tyckte hon var kul... hur kul är registervård på en skala???
Hehe!
Efter jobbet fick hon bestämma mat och tårta :)
Så det blev Kyckling- respektive räksallader och Hallontårta :)
Och nu ska jag snart krypa i säng, är helt slut!
Ha en fin fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå vilken tur att hon inte slog sig!

Kramisar

2010-02-24 @ 22:03:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Stort GRATTIS till Natalie!! Visst är det härligt när barnen fyller år.



Just nu lyssnar jag på tisslandet och tasslandet från Maja och kompisen Matilda som ska sova över :o). Man minns det som igår!



Ha det så bra!

Kram Eva

2010-02-24 @ 22:06:23
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annelie



Åååå.. vad stora våra barn blir.

Min son blir oxå 17 år,, fast först i september.

tycker inte heller det är länge sedan han var sååå liten..

Men, Hmm... blir vi nå äldre..?? L

Tror inte dé va.. !!



Ha dé bäst.. // Kramizzar Annelie

2010-02-24 @ 23:49:11
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken tur att hon landade mjukt:) och vilka fina presenter hon fått, alltid kul o fylla år och få paket. Men nu vill man inte bli äldre.

Ha de bra! kram Anna

2010-02-25 @ 08:35:28
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0