En bra dag...trots kyla!

Jag vill ha värme!..sol och värme... VÅR!
Men jag får nog vänta...ska bli ännu kallare :(  8 minus nu... och det ska gå ner till 12-13 minus :(
Usch vad detta är tråkigt med denna kylan.
Jag har lite recept att lägga upp :) ...har blivit en del goda recept provade :)
Några favoriter blev det dock, eller vad sägs om dessa rätter?
Ost fylld Frukostkorv        Fläskytterfilé              Medelhavspaj
Och drink recept kommer med senare, inte riktigt haft tid till det just nu... men innan helgen ska jag plocka fram några som är värmande :)
Har ju sett filmen Into the blue 2... vet inte riktigt om jag tyckte den var bra... lite seg... som ettan typ!
Sen har vi fixat en ny vattenkokare...en Obh Nordica kanon bra :) Är jätte nöjd med den.
Annars har dagen gått jätte snabbt, och det gillar jag INTE alls.. massor att göra på jobbet och tiden bara försvinner.
Funderade på om jag är en tidsoptimist, men kom fram till det är jag INTE... jag kommer sällan eller Aldrig försent.
Har missat bussen hem någon gång men det är på grund att man fastnat i jobb.
Och det går ju alltid fler :) Även om man får vänta lite!
Men nu soffläge....
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänk om du kunde göra några portioner för mycket varje gång du lagar mat. Lägga dessa i portionsförpackning och sedan skicka till mig :O)!



Allting låter alltid så himla gott, men jag provar aldrig att göra det själv. Varför vet jag inte. För att jag är en latmask förmodligen!



Kram Eva

2010-01-25 @ 22:27:46
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0