Blogg Award

 

Fick en Award av min Kära vän Ann =) sånt blir man alltid glad av.

Denna Blogaward funkar så här:

A:Kopiera Awarden (klicka på den o få den i ett nytt fönster spara som bild.

B: Länka till personen som gett dig awarden

C: Berätta 7 intresanta fakta om dig själv

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till

E: Länka till deras Bloggar

F: Lägg en komentar i deras blogg att du gett den denna award.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 intressanta eller ointressanta fakta...... om mig:

 

1. Som barn ville jag jobba som kassörska eller på kontor när jag blev "stor" Och jag har gjort båda!

 

2. Älskar att göra tavlor..hihi, dvs Måla och teckna.

 

3. Hatar höga höjder, allt 10 cm över marken vill säga!

 

4. Bor på mitt drömställe, Åhus!

 

5. Älskar gå på Loppisar och rea... allt som gör att man kan handla utan det blir dyrt!

 

6. Flyttade hemifrån som 17-åring

 

7. Fullkomligt orädd för kryp!

 

Och nu till det svåraste... välja ut 7 tjejer...

 

1, Annika (& Mini) ... För deras blogg är rolig och underhållande!

 

2. Anna ... för hennes blogg ger mig många skratt och där är många kloka tankar!

 

3. Krizza en blogg som bjuder på massa tokiga saker, hon bjuder verkligen på sig själv!

 

4 Johanna För alla skratt jag får där :) You go girl!

 

5. Kicka Tack för alla råd och tips! Puss på dig vännen!

 

6. Jojo Du är värd det bästa! Kämpa på Tjejen!

 

7. Eva För en inspirerande blogg som gör mig glad!

 

Finns ju så många till jag ville ha med på min lista... Kicki,

 

Anneli mfl. men de får komma med nästa gång :)) Får hoppas

 

man får fler Awards  ..hihi.

~

Kommentarer
Postat av: Anna

Taaack! måste fundera lite under dagen, har väl lite betänketid :) Kram

2010-03-11 @ 07:37:18
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Johanna

oh tack, skall göra den lite senare, även om jag redan gjort den, men dags för ny igen tror jag :)

2010-03-11 @ 11:51:39
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud så gullig du är! Tack så mycket! Vi la in den awarden för ett par veckor sedan men vi länkade inte till 7 personer utan vi gav den till såkallat alla! Men oj vad mer personligt du har gjort den!

Supertack!

Kramisar

2010-03-11 @ 12:49:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

NAW GULLA DIG!!!! Tack de samma vännen!!! <3 <3 <3

2010-03-17 @ 07:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0