Denna blogg kommer att stängas!

Hej på er!
Ser att ni fortfarande är ett femtiotal personer som är inne här dagligen.

Jag håller på tömma denna bloggen på alla recept och andra saker som jag vill ha med till den nya!
Sedan kommer den att stängas ner!

Vill ni ha tillgång till recept med mera så måste ni höra av er!
Maila mig


Hello!
I have seen that there are still many visitors here.

This blog will be shut down!

Do you want access to my recipes, and more, then you need to hear from you!
e-mail me

Bara klicka på gubben här ovanför.
Så löser vi så ni kan komma med till den nya.
Passar på att önska er alla en Glad Påsk!


Just klick on the e-mail icon!
Let me know that you want to follow my new blog and I will send you the address and access kod.

Happy Easter!

Kram/Hugs Maya


Kommentarer
Postat av: my

vill gärna fortsätta se dina recept

2010-04-01 @ 12:47:38
Postat av: Maya

Var snäll och skicka ett mail till mig då, med din e-mail adress.

Glad Påsk

Maya

2010-04-01 @ 12:50:03
Postat av: Marie

tack för din kommentar inne hos mej... fick ju in å snoka lite hos dej em då ... hihi



Ha en bar dag

/Marie

2010-05-20 @ 09:47:37
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0