Lördagen snart till ända...

Som ni säkert fattat pga. förra inlägget så har vi tittat på Melodifestivalen!
Annars har vi försökt kurera oss så gott det går... tycker vi är alla lite snuviga/snoriga med halsont och hängiga.
Värken har varit lite bättre idag *glad* tabletterna börjar göra susen skulle jag tro.
Jag har varit lite duktig och sorterat papper och annat tråk, rensat lite och slängt.
Jag har gjort en kul sak idag, jag har beställt en sådan här :)
Någon som har en digitalfotoram? Tycker ni den är bra?
Den jag har beställ är en Jobo Curve
Så här står det om den:
Se och dela med dig av dina minnen med en digitial fotoram. Kortplats för SD och MMC samt USB-ingång gör ramen mångsidig då du enkelt kan plugga in kamera, USB-minne eller en extern hårddisk.
Upplösning 480x234 pixlar, filformat för visning: JPEG/JPG, visningslägen: fullscreen och slide show. Zoom- och roterfunktion.
Kan användas i landskap- och porträttsläge. Storlek: 205 x 140 x 27,5 mm. Levereras med AC-adapter.
Ser fram emot att den ska komma!
Men nu ska jag mysa lite med min darling och sen stupa i säng!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, dom ramarna är en bra uppfinning:)

2010-03-13 @ 23:58:32
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Kenneth

det enda jag har hört är att de ska dra mycket energi :)

2010-03-14 @ 06:33:48
URL: http://rothvoss.se/blog/blog5.php
Postat av: Eva

Har ingen erfarenhet tyvärr att delge dig. Men tycker det ser himla fint ut!



Kram Eva

2010-03-14 @ 20:52:27
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0