Roliga kökssaker

Suttit och kikat efter lite presenter på nätet och en sida jag alltid hamnar på är Blubox.se
Jag hittade massor med roliga kökssaker, eller vad sägs om dessa?



Otroligt läckra knivställ, hade man haft ett "modernt stylat kök" så hade dessa passat perfekt.
Eller vad sägs om dessa när disken ska fixas?


Dessa saker kan ju göra att vem som helst vill diska :)

Även matlagningen kan bli rolig för de som inte gillar det!
Vad sägs om dessa?



Rivjärn, sockerströare och kakfat

Allt från Bluebox.se

Jag personligen fastnade för dessa.



En BIB kasse :))
Fanns även en annan variant för det Moderna köket!



Med detta säger jag Godmorgon!
Ha en fin söndag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annelie



Häfftiga saker detta du har på bilderna.. synd det ska vara såå jäkla dyrt.

Men roliga gåvor till nån som fyller år etc.



Porslin har vi så det räcker och blir över,, men vi vill INTE stå och diska allt efteråt då vi inte har nån diskmaskin.

Men, nu har vi köpt på oss engångsartiklar.. så nu får de ta nytt om nån gaffel eller nåt går sönder.



Ha en ljuvlig söndag.. // Kram Annelie

2010-03-21 @ 10:02:15
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Kenneth

Klart läckra grejor, tack för din kommentar på min blog ibland behövs det få lite input för o orka fortsätta.

Kram

2010-03-21 @ 10:03:54
URL: http://www.rothvoss.se
Postat av: Anna

Godmorgon! jag har beställt från dom tidigare, dom har hur mycket kul som helst BIB var ju bra läcker, bra till pickniken :)

Ha en fortsatt bra dag! Kramis

2010-03-21 @ 10:27:36
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.coma
Postat av: Annika

Riktigt coola saker! =) Inte min stil dock, men som present till någon funkar de perfekt. =)

Ha en skön dag.

Kram

2010-03-21 @ 10:37:41
Postat av: Annika

Jag älskar sådana udda saker!

Kramisar

2010-03-21 @ 13:25:21
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0