Söndag kväll

Äntligen börjar man se gräsmattan igen, eller ska vi säga våtmarken..haha!
Kan meddela att det är väldigt blött här!
Men vad gör det? Bara snön försvinner!
Har varit flera plusgrader nu i helgen och jag njuter verkligen av det.
Helgen har varit så skön, vilat och fixat lite här hemma.
Idag har jag gjort viltfågelbiffar till middag, sååååå gott!
Det blev lite filmmys i går, vi har något som heter Lovefilm.se och man får hem obegränsat med filmer varje månad, när man sett en så skickar man tillbaka den och en ny kommer hem, för endast 149kr i månaden.
Vi har en kupong kvar i fall någon vill prova på det! En månad gratis (i detta fallet 4 filmer)
Finns massor bra att titta på där.
Och mycket billigare än att hyra film.
Natalie har valt två filmer och och jag två... jag älskar ju Nora Roberts Romaner och valde filmer baserade på hennes bestsellers.
och 
Idag har vi utökat våran lista med en hel hög filmer :)
Ska bli kul att se lite gamla filmer som jag letat efter men inte hittat.
Nu ska jag mysa med min darling och njuta av det sista ledigheten innan det är en ny jobbe vecka som drar igång.
Ps. Glöm inte gå in och rösta på Erik! 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsvejs,

vi är också med i lovefilm, tycker det är bra. Jag gick med p.g.a Nora Roberts, har köpt ett par av hennes filmer men sen sökte jag på nätet och hittade denna bra "filmklubb" det har fungerat perfekt.Nu väntar jag på de två filmer som kommer att släppas denna veckan, två nya av Nora Roberts.

Igår kväll tittade vi på Millenium av Stig Larsson, vi är nog förmodligen de enda som inte såg den på bio.

Ha en bra arbetsvecka, så är det snart mysfredag igen. Därefter kortvecka och Påsk, då har nog våren kommit lite längre.

KramiZ

2010-03-21 @ 20:37:51
Postat av: Anna

Lyllos er som ser gräsmattan, vi såg den men nu är den borta. Vi har ju en vit matta, men de är lite tråkig just nu, ggillar ju grönt som du vett :)

Ha en bra dag! Kram Anna

2010-03-22 @ 07:20:17
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.coma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0