Torsdag redan...

I går var vi hos Em och gratulerade henne på hennes 22 års dag :)
Tror hon fick allt hon önskade sig! Presentkort på Make Up store, Presentkort på fotbehandling, 6 nagellack, foundation, hårband, Gröna mönstrade gardiner, frottéhanddukar, lotter, träningskläder, sockor,  vindställ, mörklila ljus, mörklila blockljus, disktrasa...haha, Lasse är underbar(hennes svärfar, dom ger varann alltid någon galen present) Bok, nu tror jag inte jag missade något :)
~
Vi gav henne Gardiner (mönstrade i orange mfl färger), dukar (en orange & en grön), Kökshanduk(orange) ljus grönt, ljuslykta, äggklocka (orange) servetter(gröna blad) och så klart tulpaner :))
Hon, precis som jag älskar tulpaner.
~
~
Jätte kul att kunna köpa lite roliga presenter...hihi, annars önskar sig ungdomarna oftast present kort ..hehe och det är inte lika kul!
Vi blev bjudna på kycklingpaj, Tacopaj och köttfärspaj och till det var det sallad! Mums.
Sen blev det underbart god marängtårta!
¨
~
Jag är fortfarande hängig och har värk, så det blir inte mycket man orkar.
Men får vila till helgen.
Hoppas er dag med var bra igår.
Får susa runt till er alla när jag är lite bättre!
Men nu är det dags att åka och jobba!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket kalas och många fina presenter, alltid kul och få köpa till barnen när dom fyller. Min äldsta tjej fyller också nu i mars så det är dags o börja handla :) Anna

2010-03-04 @ 06:54:52
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Vilka fina presenter Snutta fick!!! Tror sääkert hon bidde JÄTTE GLAD!!! Vilka fina blommor!! Ja me Älskar tulipaner!!! O GOER TÅRTA!!! MUMS!!! Kramen

2010-03-04 @ 07:06:46
Postat av: Kenneth

Ni verkar ha haft en trevlig dag ihop o tårtan såg jätte mumsig ut. Synd att du inte mår riktigt bra se till o vila ut så det blir bättre



Kram från jämtarna :)

2010-03-04 @ 07:07:59
Postat av: Linda

Åh, vad det lät gott! Och vilken härlig svärfar :-)

Hoppas du snart mår bättre, men du är tapper.

Kramiz

2010-03-04 @ 07:10:31
Postat av: Eva

Jag älskar också tulpaner!!

Kram Eva

2010-03-04 @ 20:37:30
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annika

Supervackra bilder!

Säg till henne att om hon handlar för 500:- på Makeupstore så får hon sminkning där gratis :)

2010-03-05 @ 12:23:48
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0