Vill ha Vår NU!



Vilken tidning man än läser så står det om att plantera, om fröer, olika tips och vad man ska göra nu...
Oj vad jag längtar att få ligga på alla fyra med händerna i jorden och gräva och rensa och göra fint!
Känna doften av den fuktiga jorden!
Och vad har jag och Chris för planer denna våren att plantera?
Vi är sugna på att köpa en Magnolia, dom är ju bara så vackra när de blommar på bar kvist!
Sen vill jag gärna ha fler Rhododendron 
Har ni trädgård?
Har ni börjat planera?
Vad längtar ni efter att ha i trädgården?
Vad är bäst med att ha trädgård tycker ni?
Vissa tycker bara det är en massa jobb...hihi.
Härligt jobb anser jag :)

Bara att få njuta av solen strålar är underbart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är dålig på sånt där, men jag hoppas bli bra på det när jag skaffar hus och trädgård :)

2010-03-18 @ 13:46:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Eva

Jag är inte heller speciellt bra på trädgårdar. Jag har absolut inga gröna fingrar. Det har däremot min mamma som gärna hjälper mig (tack o lov).



Däremot tycker jag att styla trädgården med olika saker - som min gamla cykel och gamla lyktor och liknande. Det tycker jag om!



Kram Eva

2010-03-18 @ 14:41:18
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annika

Som tur är så är det Mini som sköter om trädgården, gillar inte alls att påta i rabatterna medans han kan pula i timmar!

Har nog inget speciellt planerat!

Kramisar

2010-03-18 @ 22:14:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0