Woohooo... Äntligen!

Morrn morrn..ÄNTLIGEN! Fredag.. en ganska sliten Maya sitter här...längtar tills i morgon när jag kan sova lääänge!
Men ni ska se, jag är säkert uppe tidigt för då vaknar jag säker tidigt efter som jag får lov att sova hur länge jag vill...hihihi.
Men idag är det i alla fall MYSFREDAG! Underbart!
Blir en härlig kväll men min älskade sambo!
Men först av allt är det ju de vanliga rutinera, fixa sig, frukost, jobba sen hem :)
Fixa lite god mat, ett glas vin kanske..men bara ett annars somnar jag bara ...hihi!
Önskar alla en härlig fredag!
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas din dag blir härlig, helgen likaså.

Pojkarna kommer vid 3, så här blir fullt hus denna helgen.

På söndag ska Christoffer spela en innebandymatch och det blir nog så att vi följer med och hejar på honom och hans lag.

Annars är det rensning och packning som gäller.



Hälsa Chris och Nattis.

Kramiz :-)

2010-03-12 @ 07:09:11
Postat av: Kicka

Jag hade tänk sova länge ida,, men de bidde inte så!!!! Ha en underbar helg ska läsa vidare nu!"!!



Kram Kram!!!

2010-03-12 @ 09:22:53
Postat av: Kicka

Ska upp o ta bild på det sonm hände igår!!! UJUJ,, Väggen e helt BORTA!!! ;0O ???? hehee,,,

2010-03-12 @ 09:36:51
Postat av: Annika

Ja det ska bli skönt med helg nu!

Trevlig helg på dig också!

Kramisar

2010-03-12 @ 11:29:07
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha, du är säkert uppe i morgon biti när jag loggar in, passa på och vila, så tänker jag också oftast men de blir aldrig någe sovmornar :) Ha en bra fredag! Kram Anna

2010-03-12 @ 17:00:55
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0