Citat från Babbens Hemsida...


"Karlar är som blandfärs- hälften nöt och hälften svin"
"Jag passar inte i nätstrumpor, det ser ut som .... kassler"

"Jag gick in i en flott boutique och bestämde mig: Nu SKA jag hitta nåt i min storlek. Jag köpte ett paraply..."

"Politiker är som IKEA-möbler; Dom verkar så himla bra när man väljer dom, men snart märker man att det fattas skruvar både här och där... "

"Den svenska maten är inte dålig - den är bara åksjuk"

"Jag har inga problem att komma i baddräkten Mitt problem är att komma ur baddräkten!"

"Tidningen undrade: Skulle du sälja din partner om du fick 7 miljoner? Hypotetisk fråga... dom flesta av oss har partners ingen skulle ge en spänn för!"

"Det är med sex som med alla andra hobbies; man har grejerna kvar om man skulle få lust igen..."

"Läste ni att man tappar håret av Wash & Go? Perfekt att ta under armarna och på benen..."

"Livmodern är fascinerande. Hur många grejer kan man ha i 35 år och så funkar den på första försöket?"


Bara älskar denna kvinna... fått lova mig själv att jag ska komma ihåg att titta på Babben & Co på tv :P
Tror faktiskt hon är Sveriges roligaste kvinna... eller ni har någon annan favorit?
Kika in på hennes hemsida, bara klicka Här!

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0