En härlig morgon...


Vaknade av att Chris gav mig en puss strax innan klockan 6...hihi, han skulle iväg till sin jaktmark och ville bara pussa på mig lite...*Ler*
Gör absolut inget att bli väkt så...lite mysigt faktiskt.
Funderade på om jag skulle somna om igen eller om jag skulle stiga upp.. Upp blev det :D
Fixade kaffe och drack det medan jag gick runt i morgonrock och bara njöt av att vara ledig... nu är jag klädd och ska ta en runda ut i trädgården igen och se om Rådjuren varit på besök och ätit upp de sista tulpanerna ..haha.


Men måste berätta... I går åt vi årets första 3 toppar glass..Mmmm så gott det var, Pistage & körsbärsglass. Men påminn mig att jag bara ska ta en kula glass! Orkade inte äta upp den :(

 

  

Vi köpte glassen på hemvägen efter jobbet och promenerade längs stranden hem och bara njöt av det vackra vädret!
Sen väl hemkommna statade vi grillen och inväntade min vännina Kim och att Natalie skulle komma hem, ´när do kom blev det grillad korv och öl.
Kim och jag hade bestämt oss att ta en öl på Handelsbaren... dom har ju öppet på fredagkvällar.
Natalie följde också med dit, men hon drack Coca Cola så klart!
Mysigt att sitta nere hos Stampe (Handelsbarens ägare, vi kallade alltid stället för Stampes innan :P) framför brasan, dricka öl och snacka.
Kim och jag är ju kolleger och rätt som det var dök Ulf med upp (VD:n på Företaget vi jobbar)
Så nu var vi helt plötsligt 4 där som bara drack öl och njöt av fredagen... Där var ju en del mat gäster där med  så det var inte bara vi.
Men det blev en väldigt mysig och avslappnad fredag kväll.

Nu ska jag äta lite frukost och ha lite mer kaffe... Livets dryck..haha.
Natti sover än så jag får äta själv ...tråkigt.
Men jag funderar på ta det med mig ut på trappan och njuta av fågelsången!
Tjingeling!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0