Fredag Och Ledig!



Hej hopp bland alla ägg och påskfjädrar!
I dag har jag sovit läääänge... ända till 8,15 :P Men då vakande jag med ett ryck och trodde jag försovit mig!
Men kom på i nästa seckund att jag är Ledig! Så härligt!
Solen strålar och det är helt underbart väder ute!

I går var jag på Mary Kay party med mina kolleger, väldigt trevligt.
Vi fick lära oss lägga make up från grunden...vilket jag redan kan men det var kul ändå!
Produkterna passar inte mig riktigt men det kvittar... vi hade en trevlig stund i alla fall.

Sen när jag kom hem blev det matlagning och och lite fixande... men fy vad trött jag var...
Chris & Simon var och jagade, Robin, Tobbe och Natti cyklade upp till byn, rätt som det var ringde Natti och undrade om killarna kommit hem...hur kan man bli av med varann i STORA Åhus...haha!
Men vid 10-tiden kom de hem alla ihopa igen, då hade hon hittat dem!
Sen blev det lite tv och jag gäspade så jag trodde käkarna skulle gå av! Jag tog en bok i stället och gick och la mig för att läsa medan grabbarna kolla klart programet.

Så det var en trevlig dag och idag ska vi ha middag här klockan 16,00 och jag ska baka en påsktårta strax, sen ska jag dra i gång Vildsvins steken och potatis och rotsaker.

Men först av allt nu ska jag ha frukost!
Funderar om jag ska baka pannkakor till alla till frukost! Men alla tonåringar sover än...så vi får väl se!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0