Fredag... stress?!


Känns som jag behöver omstrukturera en del grejor... känner mig lite stressad, speciellt på jobbet vilket INTE är bra... tänker inte bli sjuk av mitt jobb...IGEN!
Utan jag måste ändra lite av mina rutiner... så jag får ner stressmomenten, kommer ju bli tufft nu med varsel och allt. Men men... Övertygad att detta kommer att vända!

Just nu känner jag ingen stress, det är inte förrän jag kommer till jobbet den hoppar på mig...haha

Så jag ska börja med mina listor igen så brukar det fungera... en punktlista med alla måsten och så bara boka av efterhand och fylla på ..hehe.

Men det är en sak som gör mig mindre stressad och det fungerar bra. OCH så glömmer man inget!

Men nu är det dags fär kaffe! Annars avlider jag!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Be careful out there, my friend!!

Soliga vårhälsningar från en som vet vad hon talar om.

2009-04-17 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0