Funderingar...


Idag så har det varit fullt upp på jobbet, känns konstigt att det är lågkonjunktur och att vi går dåligt... men tanke på arbetsbördan... men iofs vid närmare åtanke så tar det lika lång tid att göra en order på 300 000 som en på 3000, och samma sak med boka iväg det med ett transport företag :S

Ingen kul känsla, men jag tror vi kan vända detta, jag hoppas i alla fall, annars så får man se det som att finns det nya möjligheter att utforska något nytt!
Jag har ju aldrig varit rädd för att byta jobba, jag började väldigt tidigt att hyra ut rullskridskor på 54:an i Malmö, sen har det varit att stå i garderob på Disco, Lokalvårdare, Packat upp varor,(alla dom när jag pluggade) Sen har jag varit ...låt se... Säljare, Vårdbiträde, jobbat i Klädbutik, Kassörska/butiksbiträde i livsmedelsbutik, Butikschef, Handledare på Dartoteket, och nu Logistikansvarig för 3 företag..+ lite annat som inköp, försäljning mm det vill säga kontorsråtta :P
Men jag älskar mitt jobb och trivs otroligt bra där, så vi får hoppas att allt löser sig!
Nu ska jag ta en kvällspromenad längs stranden!
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0