Go kväll!



Vilken dag..och vilket VÄDER...känns nästan som sommar :P
I dag har det varit fullfart... Hadlat efter jobbet, fixat lite till Natti... Nya mattor, gardinstång, kuddar och lite annat smått och gott.
Kommer bli fint när det är klart... loppis fynden kommer att göra sig kanon ihop med det svarta tygerna vi köpt, jag hittade ju en grön lampskärm på loppis och en svart lampfot och en svart kruka.
Kommer bli riktigt läckert när vi är klara...

Gröna och svarta saker till Natti

Det gröna och svarta är till natti, det andra är till mig!
Hihi...älskar rotting och korg :P

Så Natti for runt med snabeldraken och gjorde fint hos sig medan Chris putsade fönster här och jag plockade fram PÅSK pyntet :P ... jag har strykit dukar och gardiner och nu är allt på plats, i morgon är Chris ledig och ska fixa det sista här...dammsugning och dammtorkning så vi kan lägga på dukarna med och blir fint.

Jag har hjälpt Natti fixa klart ute hos henne med... Så kul att se att hon är nöjd.
Och hon va så sprudlande glad idag... gått kanon på de sista proven ...StarkaVG och det provet hon gjorde idag blir det nog MVG på... Världens länder och städer och det va 78 frågor och hon tror hon missat en... så vi får väl se :) Är så glad för hennes skull att det går bra i skolan och att hon trivs så bra.

Vi längtar alla till lördag då Simon och Robin kommer och en kompis till Robin, Tobias.
Ska bli så kul!
Chris har tagit ledigt så han kan tillbringa all tid med killarna, blir väl en del jakt och en massa annat kul.

Men nu är jag trött och det börjar bli dags att sova tror jag!
Såååå Tjingeling på er... sov sött! För det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0