God morgon ... Äntligen fredag!


God morgon... Äntligen sista arbetsdagen denna veckan...

Ska bli så skönt att få sova ut i morgon bittig! För jag är helt slut, det har varit en pårs på jobbet denna veckan, men samtidigt kul... hoppas det fortsätter uppåt men lite mindre kaos artat.

Funderade lite på vad vi ska hitta på denna helgen, men Chris ska till sin mark och fixa staket så det blir lugnt skulle jag tro... lite trädgårdsarbete och annat smått och gott.

Vi ska ju få strålande sol och kanon väder... Hög sommar värme!!  Låter så nice, men jag blir lite sur ..Får ju inte va i solen, jag som älskar sola...
Men jag hoppas jag slipper medicinen snart så jag kan va i solen och njuta.

Nu börjar det bli dags att ge sig... Ha en toppen dag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hej där



Hoppas ni får en underbar helg och tack för några kloka ord.



//Linköpings Studenten

och glöm inte o titta in på bloggen

2009-04-24 @ 07:06:22
URL: http://bomerang.st/blog/index.htm
Postat av: Kicka

Hoppas ni har en trevlig helg!!!! Jag jobbar!!!! men får njuta när ja kan !!! KRAM!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0