God Morgon! Det är Blå Måndag!


Snart Påsk...vilket betyder Stilla veckan! Som alltså börjar med Blå måndag! Eller jag har fel för mig?

Har ni påskpyntat? eller Påskpyntar ni överhuvudtaget inte?? Jag gillar allt pynt..så jag har påskpyntat.
Fast barnen är väl lite stora för påskpynta, men jag blir aldrig för stor för det :P
Men påskägg vill dom ha ju, hmm... Em är nog den som är mest road av det av mina barn...hon påskpyntar med :p
Är väl roligt nu när hon bor själv kan jag tänka mig!

 
Så var det dags att jobba igen efter en skön helg, dagen har börjat med konsert... fåglarna sjöng helt underbart när jag var ute och blossade och drack dagens första kopp kaffe! Så Nice.
Det är ju kort vecka så denna kommer gå ännu fortare än vanligt.
Kanske tar jag ledigt någon dag extra får se lite hur det blir.

Chris har ledigt så han och killarna ska hitta på något, kanske åka till Jan och kolla in om det finns några vildsvin :)
Natti ska ha ett gäng kompisar här, så huset blir fullt!

Igår va dom och och handlade godis och hyrde film, haha... någon läskig sak..och Chris kunde inte låta bli att skrämma dem! Natti vrålade så det hördes i hela Åhus ..hihi.

Men nu är det dags att gå...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0